قطب های مخالف

مشخصات بلاگ

قطب دستانمان مخالف بود
جذب، قانون اول دنیاست
انتخابت نهایت دوری ست
فاصله، راه دفع آدم هاست

اینستاگرام
elhamnazari410@

ساعت شنی

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۰۵ ب.ظ

تمام زندگی‌ام روی هم تلنبار است

شبیه ریزش یک ساعت شنی شده‌ام

و لحظه لحظه به آخر رسیده رود دلم

پس از عبور تو مرداب ساکنی شده‌ام

 

 از اشتیاق و هیاهو رسیده‌ام به سکون

دلم برای کمی اضطراب لک زده است

دروغ بوده کنارت تمام دلخوشی‌ام

دلم برای دروغ و سراب لک زده است

 

خیال کردم از اینجای قصه با منی و

ستاره‌ای به شب تیره‌ام اضافه شده

تو از قبیله‌ی نوری و زیر چادر من

نگاه روشنت از تیرگی کلافه شده

 

بنای باورم از تو نشست کرده ولی

مواظبم کسی از این خرابه رد نشود

جنازه‌ی دل من مانده زیر این همه درد

خدا کند سر این قصه با تو بد نشود

 

کنار می‌کشم آخر به نفع خنده‌ی تو

رسیده زندگی‌ام به شمارش معکوس

کنار می‌کشم از طعم بکر رویایت

پناه می‌برم از تو به تلخی کابوس

  • الهام نظری

ساعت شنی

شعر

چهارپاره

نظرات  (۹)

جغد پیری در این خرابه بیدار است
روز به خواب میرود ، شب تا سحر بیدار است
همه گفتند ترس از شب دارد این جغد
این را فقط من میدانم ، از شب خوابی بیزار است
..............................
سلام
خیلی زیبا بود ،
قلمتان فروزان باشد
پاسخ:
سلام، ممنون
قلم شما هم...
و سپاس از نوشته زیباتون
به بـــــــــــه خیلی بهم چسبید این شعر 
پاره ی آخر دلم رو پاره پاره کرد کلا 
یه مرحبا ی بلند که انتها نداره 

پاسخ:
چه خوب که دوست داشتی
ممنونم از لطف همیشگیت گلم
چشمت نورانی دوست جونم!

ما که شاکر خدایم به خاطر دوستی با شما هم کلاسی!

;)

:*
پاسخ:
منم شکرگزارم و خوشحال... خیلی...
ما منتظر شعر بعدی هستیم!


پاسخ:
به روی چشم

ای کاش همیشه نگاهت باشه دور و بر لحظه هام
ای کاش همیشه دوستی ت باشه حوالی زندگیم
از ته دل ای کاش ...
ادبیات دلپسندترین راه برای فراموش کردن زندگیست
پاسخ:
و دنیای رویایی اش بهترین راه فرار از واقعیت ها....
ی دست جانانه برای این شعر
پاسخ:
خیلی ممنونم از لطفتون
سلام الهام جان..

مثل همیشه شعرات عالی ان...

ممنون که بالاخره افتخار دادی ما رو به شعر دیگه ای مهمون کردی!

:*
پاسخ:
سلام فاطمه جان
خیلی لطف داری عزیزم
اختیار داری...خودت میدونی دلیل تاخیرم چیه!
.salam.jedan sherhatoon tahsin barangizan
bebakhshid ke nemitoonam farsi benevisam.
omidvaram ke ghalametoon hamishe ravan bashe va sherhatoon be in zibaii.  ..  

پاسخ:
سلام باران عزیز
شما خیلی به من لطف داری

به هر شکل و زبانی هم که بنویسی شیرینه

از اشتیاق و هیاهو رسیده ام به سکون

دلم برای کمی اضطراب لک زده است

دروغ بوده کنارت تمام دلخوشی ام

دلم برای دروغ و سراب لک زده است

از این بخش شعرت خاطره ها دارم با کسی ....

مثل همیشه زیبا ....

مثل خودت ....

پاسخ:
چشم و دلم روشن با این خاطره ها...حیف که نمیشه بحث کرد الان
نظر لطف شماست عزیز...
ممنون که سر میزنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">