قطب های مخالف

مشخصات بلاگ

قطب دستانمان مخالف بود
جذب، قانون اول دنیاست
انتخابت نهایت دوری ست
فاصله، راه دفع آدم هاست

اینستاگرام
elhamnazari410@

رباعی

شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۰۰ ب.ظ

  


       یک خنده گلایه را به‌هم می‌ریزد

       چشمان تو سایه را به‌هم می‌ریزد


     سنگینی این نگاه بر بوم دلم

       پیداست سه پایه را به‌هم می‌ریزد




  • الهام نظری

رباعی_عاشقانه

نظرات  (۱۷)

سلام
بسیار زیبا بود
خداقوت
پاسخ:
سلام
ممنون، لطف دارید
سلام 
نظم مرتبی داشت
پاسخ:
سلام،خوش اومدین
ممنونم از لطفتون
واووووووووووو
بسیااااار عالی وزیبا
بیگ لایک
پاسخ:
خیلی خوش اومدین
ممنونم....شما لطف دارید
  • محمد محمدیان
  • خیلی زیبا بود
    پاسخ:
    ممنون،نظر لطف شماست
  • الهه شرقی
  • الـــــــهام عزیزم <3
    رباعی خیلی خیلی قشنگیه ، خیلی دوستش دارم 
    واقعا لذت بردم 
    همیشه موفق باشی آبجی جوووووون 
    :*
    پاسخ:
    خدارو شکر که خوشت اومد الهه عزیزم
    ممنونم از لطفت
    تو هم همیشه موفق باشی:-*
  • حدیث سامی
  • سلام..
    روز اول ک اومدم بیان این قالب وبم بود... :) یدفه همه روزای اول خاطرم اومد...
    خوشحالم با ی شاعر آشنا میشم منم توی این قالب شعرا و متنای زیادی از خودم گذاشتم...
    پاسخ:
    سلام،خوش اومدین
    منم از حضور شما خوشحالم...ممنونم
  • علی امامی نائینی
  • شما هم مثل من از استعدادهای کشف نشده اید ؟
    پاسخ:
    خوش اومدین
    فکر میکنم همه آدمها پر از استعدادن
    زحمت کشفش هم به گردن خود ماست
    ان شاالله موفق باشید
    باروضۀ حسین نفس تازه می کنم ؛

    وقتی هوای شهر نفس گیر می شود ...
    پاسخ:
    خوش اومدین
    ممنون از شعر زیباتون

    سلام الهام جان :)

    من که دیدگاه تخصصی ندارم

    ولی

    از هر شعری که خوشم بیاد

    بهش میگم شعر خووب

    رباعی شما هم خیلی زیبا بود دوست گلم

    پاسخ:
    سلام فاطمه عزیزم
    نظرات و محبتت برام بی نهایت ارزش داره و بهم قوت قلب میده
    ممنونم دوست خوبم

    سلام شاعر عزیز شما را لینک کردم و ممنون که به من سرزدید
    پایدار
    پاسخ:
    سلام جناب سوری
    انجام وظیفه کردم
    خیلی ممنونم بابت لینک
    خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است 
    کارم از گریه گذشته است از ان می خندم 
    بله... این طوریاهست خواهر !!!
    پاسخ:
    خدا نکنه این طوریا باشه خواهر!
    ان شاالله همیشه شاد و سلامت باشی
  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • مثل همیشه عالی...

                             احسنتـــــــــ
    پاسخ:
    ممنونم...مثل همیشه لطف دارید
    salam azizam.
    midoonam tekrarie vali...taghsir sher haie toe ke har bar hamintorian...
    aali...shirin...v doostdashtani...b
    پاسخ:
    سلام باران جان
    من بی گناهم... تقصیر نگاه مهربون شماست
    ممنونم از لطفت
    سنگینی اشعارت
    افکار را به هم می ریزد
    پاسخ:
      ممنونم از حضور و لطفتون
    چشمم سر وعده بی ثمر می گردد. 
    بیچاره دلم که در به در می گردد
    کشتی تو مرا و منتظر می مانم 
    قاتل به محل قتل بر می گردد ...
    پاسخ:
    خوش اومدین
    این رباعی زیبای آقای بهمنی رو خیلی دوست دارم
    ممنون از حضور و حسن انتخابتون
    سلام شاعر عزیز لذت بردم از رباعی ها مخصوصا دومی
    با یک شعربه روزم و دعوتید به خوانش
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از لطفتون
    خدمت میرسم
    سلام
    حس شادی در رباعی ها مشهود بود ،
    واقعا لذت بردم ،
    درود بر شما
    قلمتان پایدار باشد
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از لطفتون
    قلم شما هم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">