قطب های مخالف

مشخصات بلاگ

قطب دستانمان مخالف بود
جذب، قانون اول دنیاست
انتخابت نهایت دوری ست
فاصله، راه دفع آدم هاست

اینستاگرام
elhamnazari410@

حسادت

پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۳ ب.ظ

من حسادت می‌کنم حتی به تنها بودنت

من به فرد رو به رویی، لحظه‌ی خندیدنت


من به بارانی که با لذت نگاهش می‌کنی

یا نسیمی که رها می‌چرخد اطراف تنت ...


من حسادت می‌کنم حتی به دست گرم آن،

شال خوشرنگی که می‌پیچد به دور گردنت


وقتی انگشتان تو در گیسوانت می‌دود

من به رد مانده از اینجور سامان دادنت ...


اینکه چیزی نیست ،گاهی دل حسادت کرده به

عطر پاشیده از آغوش تو بر پیراهنت


هیچکس ای کاش در دنیا به تو حسی نداشت

من حسادت می‌کنم حتی به قلب دشمنت


کاش هرکس غیر من، ای کاش حتی آینه

پلک‌هایش روی هم می‌رفت وقت دیدنت



  • الهام نظری

حسادت-غزل

نظرات  (۱۴)

سلام
غزل دل انگیزی بود
درود بر شما خانم نظری
پاسخ:
سلام، خوش اومدین
سپاسگزارم از لطفتون
  • حسین زحمتکش
  • سلام.

    غزل خوبی بود.

    از خوندنش لذت بردم.

    حس حسادت رو خیلی خوب انتقال داده بودین.

    موفق باشید

    پاسخ:
    سلام ، خوش اومدید
    نظر لطف شماست
    ممنون از حضورتون، شما هم موفق باشید

     سلام

     بی شک زیبا بود ،

     و بی شک حرفم تکراری ست ،

     میدانم ،

     باور کنید حرف های تمام را زدید و هیچ حرف ناتمامی دیگر نماند ؛

     همین ...

    موید و موفق باشید

    پاسخ:
    سلام
    سپاسگزارم از اینکه وقت میذارید
    شما هم موفق باشید
    چه غزل زیبایی...
    چه ظرافتـــِ نگاهی..
    احسنتــــ
    پاسخ:
    خیلی ممنونم ازتون
    لطف دارید
  • مجید ترکابادی
  • بعضی غزل ها اینقدر خوب حال هستند که آدم نمی فهمد چرا از غزل خوشش آمده. بر دلش نشسته...
    روان با ارتباط عمودی خوب.
    پاسخ:
    سلام ، خوش اومدین
    خوشحالم که خوشتون اومد
    ممنونم از لطفتون
    ظرافت نگاهتان عالی است و ذوق آفرین!
    اینکه به "رد سامان یافته" روی موها حسودی شود بکر است و زیبا!
    و حس نفرت قلب دشمن حتی!!

    پاسخ:
    عرض ادب دوست عزیز...خوش اومدین
    شما لطف دارید...خیلی خیلی ممنون
    سلام عالی بود دوست من!
    خدا رو شکر من اون وسط نشسته بودما وگرنه در کلاس چه غوغایی می کردید!'!
    ببین چه خوبم 
    کنترل کردن احساسات خود را به ما بسپارید!:-P:-*
    با بیش از یک ربع قذن تجربه...
    پاسخ:
    سلام دوست خوبم
    ممنون که به یاد من و این شعرا هستی
    خیلی خوب بود...کلی نظر بامزه تون به ما چسبید...
    شما که تاج سری...باید باشی...بدون شما هیچ لحظه ای خوب نیست

    سلام بر عاشق همیشه حسود 
    عزیزم شعر بسیار زیبایی بود همه ابیاتش رو دوست داشتم
    برات آرزوی موفقیت می کنم 
    بعد از عشــــــــــــــــق 

    پاسخ:
    سلام عزیزم
    حسود؟!؟!؟...کی؟ من؟اصلا...باور کن D:
    یه دنیا ممنونم.چشمات زیبا میبینه...
    منم برات آرزوی موفقیت میکنم...در عشق

    مرسی از نظر باسخاوتتون

    رباعی قالب سرسختیه.. بقولی ریختن بحر در کوزه س.. ولی خب من شاعریو با رباعی شرو کردم.... تا بتونم در غزل مسلط تر عمل کنم.. چون علاقه اصلی م غزله و الان تخصصا غزل کار میکنم..

     

    جامتان لبریز

    پاسخ:
    خواهش میکنم
    بله حق با شماست
    امیدوارم همیشه موفق باشید
    جامتان لبریز...................................دعوتید بشعر
    پاسخ:
    ممنون، حتما خدمت میرسم
  • سورنا جوکار
  • درود
    سپاسگزارم دوست مهربان نظر لطف شماست
    همیشه لبخند بزنید
    پاسخ:
    سلام آقای جوکار
    شما هم همینطور

    شعرت را که می خوانم یاد آن روز در کلاس ادبیات می افتم که در یک حرکت ظالمانه این شعر را دادی بخوانم و من نمی توانستم فریاد بزنم و بگویم : " احسنت" (-:

    احسنت عزیزم .

    پاسخ:
    شعرم را که می خوانم یاد آن روز در کلاس ادبیات می افتم که مثل همیشه با خجالت و ترس شعرم را دادم بخوانی و ابراز احساساتت از دوتا صندلی آنطرف تر بیشتر خجالت زده ام کرد...
    طرز نشستنمان آنروز :من-فهیمه-تو
    سخت بود سر کلاس حرف بزنیم...اما فقط نگاهت کافی بود...
    طفلک استاد با چه حرارتی درس می داد و ما با چه حرارتی شعر میخواندیم....
    ممنونم عزیزم

    kheili kheili ziba bood elham jan.
    shad v movafagh bashi...b
    پاسخ:
    ممنونم از لطفتون
    شما هم شاد و موفق باشید
    سلام
    خیلییییی زیبا بود دوست شاعرم..خیلی زیبا..
    مخصوصا این جاش:
    من به فرد روبرویی لحظه ی خندیدنت!
    :-) 
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    خیلی ممنونم از محبتت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">