قطب های مخالف

مشخصات بلاگ

قطب دستانمان مخالف بود
جذب، قانون اول دنیاست
انتخابت نهایت دوری ست
فاصله، راه دفع آدم هاست

اینستاگرام
elhamnazari410@

بدرقه

شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۲۴ ب.ظ
پشت سر تو آسمان هم آب می‌ریزد
                                              با دست‌هایی سرد و با پیمانه‌ای از ابر
سدها شکسته، رود از پیراهنش بیرون
                                             دریا هم آمد بدرقه، بی‌طاقت و بی‌صبر


از رفتنت با این شتاب و اخم معلوم است
                                              برگشتنت ساعت ندارد،پس چه اصراری‌ست،
با وعده ی توخالی‌ات حکم نمک باشی
                                              زخم نبودت قدر کافی مهلک و کاری‌ست


از زیر قرآن رد شدی، لاحول خواندم تا
                                              هول‌و ولایم را به آرامش بدل کردم
این مشکل پیچیده را- دور از تو بودن را-
                                              در عمق دریای دو چشمم سخت حل کردم


در سینه پیچیده هوای رفتنت، تنگ است
                                              راه نفسهایم، تو را کم دارم از حالا
این بغض دارد کار دستم می‌دهد کم کم
                                              بی تو ستون لحظه‌ها! آوارم از حالا

  • الهام نظری

بدرقه-چهارپاره

نظرات  (۳)

 سلام
 نمیدانم چرا در هیچ یک از ابیات نشانه ای از غم و اندوه نبود .
 شاید من خوب نخواندم ،
 شاید هم چون لاحول ولا خواندید آرامش بخش شد .
 ولی باور کنید ابیات واقعا زیبا بودند و هر بیت به زیبای در ذهن قابل تصویر بود .
 موید باشید

پاسخ:
سلام
تشکر میکنم از لطفتون
موفق باشید


عزیزم ، بسیار دلنشین و قشنگ بود
با یه پایان خیلی خوووووووب ...
"بی تو ستون لحظه ها ! آوارم از حالا"

برات آرزوی موفقیت دارم :)
پاسخ:
لطف داری عزیز.ممنون
تو هم موفق باشی

از اغراق های عاشقانه این شعر لذت بردم .. بسیار ...

پاسخ:
خیلی لطف داری عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">