قطب های مخالف

مشخصات بلاگ

قطب دستانمان مخالف بود
جذب، قانون اول دنیاست
انتخابت نهایت دوری ست
فاصله، راه دفع آدم هاست

اینستاگرام
elhamnazari410@

فال

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۰ ق.ظ

جغد در فنجان چشم تیره‌ات افتاده است

یک سفر در پیش و ساک رفتنت آماده است


فالگیری گفت می‌بیند که شوم است این سفر

خواندن پیشانی کوتاه عشقم ساده است


خط عمرم از کف دستم به غارت رفته و

یک نفر آن را به دستان عزیزت داده است


فکر درد من نباش و حکم قطعش را بده

راه فردای تو بی من از همین یک جاده است


فال خود را بعد از این با نیتی دیگر بگیر

از نبودم رد شو، من را مادرم "غم" زاده است


دلم می‌ سوزه برای شعرایی که کنار می ذارمشون... :(

  • الهام نظری

فال - غزل

نظرات  (۱۹)

 فوق العاده اس...  برای این لحظه واژه ها کمکم نکردند ، قطعن کمکم میکنند  حسودیم شد برای حسودی ات
پاسخ:
خوش آمدید.
ممنون از لطفتون.
سلام
خدا قوت

زیبا بود
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون
سلام. دیگه به روز نمی کنید؟
پاسخ:
سلام، خوش اومدین
شاید به زودی.

دلتنگم برای شعرهای الهامم

....

همین ....

پاسخ:
ممنون عزیزم...ممنون...
من ولی خیلی حرف دارم...

قدیمی‌ها رو که خوندی،اگر شعر جدیدی باشه مثل همیشه شما اولین نفری :*
hashtome tir!yani 5 maho 20 rooz!!ma ke ajaleii nadarim vala!rahat bash!...b
پاسخ:
بله طولانی شده باران جان...
ممنونم که هنوز میای...
سلام الهام عزیز
مثل همه شعرهات عالی بود و کمی غمگین;-)
دخترم شعری پر از انرژی مثبت بگو 
خانم باعشق ! منتظر شعرهای بعدیت هستیم :-)
پاسخ:
سلام فهیمه جان
خیلی ممنونم از لطفت
باشه عزیزم :*
  • حسین شادمهر
  • درود. زیباست. احسنت
    پاسخ:
    خوش اومدین
    ممنونم از لطفتون
    سلام دوست شاعرم:)
    لذت برم زیاد...مثله همه ی شعرات فوق العاده بود..

    ;)
    :)
    :*
    پاسخ:
    سلام فاطمه عزیزم
    قدم رنجه کردی خانوم :)
    خیلی ممنونم از لطفت دوست مهربونم  :*
    خودتون نوشتید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    خوش اومدین، بله
    ممنون از لطفتون
    شعراتونو میخاستیم تو صفحمون تو لاین بزاریم
    اسم صفحه شعر و ترانه است ممنون میشم به صفحمون سر بزنین
    http://line.me/ti/p/@pok8479j
    اینم لینک صفحس
    دوستان عزیز خوشحال میشم شما هم به جمع ما بپیوندین 

    پاسخ:
    سپاسگزارم
    خانم نظری میشه  شعراتونو با اسم خودتون تو صفحه بزاریم
    پاسخ:
    خوش اومدین، بله
    کاش نشانی هم میذاشتید

    سلام الهام جان !

    بسیار عالی بود فقط یه پیشنهاد برای بیت یکی مونده به آخر دارم با اجازه ت (-:

    فکر می کنم به جای "بی من "می تونی بگی "بی شک" مفهموم بیت رو مستحکم تر می کنه .

    بازم جسارتمو ببخش .

    خوشحالم که دوستم شاعره . خدایااا ممنون (-:

    پاسخ:
    سلام عزیزم
    می‌دونی که من همیشه از راهنمایی‌هات خوشحال می‌شم.
    ممنونم...لطف داری
    فکرکنم نتونستم منظورم رو درست برسونم.
    میخواستم تاکید کنم:"وقتی بری و فردات رو بدون من بسازی تنها اتفاق ممکن برای من مرگه".
    "بی‌شک" کمی معناشو تغییر می‌ده که البته خیلی خوبه.
    نمیدونم...منو گذاشتی سر دوراهی دوست شاعرم.
  • مجید ترکابادی
  • لذت بردم از خواندن شعرتون
    (دفتر شعرهایم رو به رویم باز بود. چندین شعر در بین شعرها بود که نه برای کسی خوانده ام، نه جایی منتشر کرده ام، نه قصد دارم در کتابی بیاورمشان... چرا گفته ام؟ چرا نوشته ام؟)
    پاسخ:
    ممنون از حضورتون
    گاهی حتی عزیزترند این دسته شعرها...
    جواب این چراها نباید خیلی سخت باشه...
    راه فردای تــــــو بی من از همین یک جاده است...
    __________________________
    بسیار زیبا بود
    الهام جان...
    قلمتون برقرار...
     
    پاسخ:
    سپاسگزارم...لطف دارید
  • صحبتِ جانانه
  • سلام

    مثل همیشه عالی:)

    احسنت
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز
    ممنونم از لطفتون :)
  • فاطمه نظری
  • سلام 
    شعرهاتون بسیارزیباست
    فقط یه سوال؟این شعرهاروخودتون میگید
    اگه خواستید به وب منم سربزنید،منم شعر میگم
    اگه هم باتبادل لینک موافقیدبااسم دهکده انسان های خاص لینک کنید بعدبگید منم شمارولینک کنم
    موفق باشید
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام، خوش اومدین
    بله شعرها رو خودم میگم :)
    نظر لطف شماست...خدمت میرسم
    chi begam man akhe??mesle hamishe aalie aalie aali...
    v inke...merc babate shere jadid...shaere aziiiizam...b
    پاسخ:
    خیلی ممنون از لطفت عزیزم
    خواهش میکنم...اطاعت امر شما الزامیه :)
  • الهه شرقی
  • سلام آبجی شاعرم ^_^
    خیلی شعر زیبایی بود کلی از خوندنش کیف کردم و لذت بردم 
    شروع شعرت محشــــــــــر بود
    مرحبا عزیزم 
    :*
    پاسخ:
    سلام آبجی مهربونم
    ممنونم از همراهیت عزیزم
    خیلی لطف داری :*
    میروم شاید کمی بهتر شوی
    در مسیر زندگی ام ، چاه افتاده است  


     
    پاسخ:
    سپاسگزارم از حضورتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">