قطب های مخالف

مشخصات بلاگ

قطب دستانمان مخالف بود
جذب، قانون اول دنیاست
انتخابت نهایت دوری ست
فاصله، راه دفع آدم هاست

اینستاگرام
elhamnazari410@

فرضیه

چهارشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۵۷ ق.ظ

بی شک این فرضیه برجاست که برمی‌گردی

نه خیال است نه رویاست که برمی‌گردی


دلخوری، غم زده‌ای با همه اینها قلبت

آنقدر ساده و تنهاست که برمی‌گردی


قدر چشمان پر از اشک مرا می‌دانی

شب باران زده زیباست که برمی‌گردی


می‌روی با دل ناراضی و زانویی سست

از قدم‌های تو پیداست که برمی‌گردی


هر کسی بود تن جاده دلش را می‌بُرد

فرق تو با همه اینجاست که برمی‌گردی



(بیت آخر نیاز به ویرایش داشت و کمی تغییر کرد) 


  • الهام نظری

غزل-فرضیه

نظرات  (۲۰)

  • سید حسن سعیدزاده بیدگلی .صهبای بیدگلی
  • سلام




    قدر چشمان پر از اشک مرا می دانی

    شب باران زده زیباست که برمی گردی

    درود
    پاسخ:
    سلام، خوش اومدین
    ممنون از حضورتون
    بازگشت تو ام آرزوست

    سلام
    زیبا بود
    قلمتون استوار
    پاسخ:
    سلام، خوش اومدین
    ممنونم از لطفتون
    سلام
    بنده هم عید نوروز را پیشاپیش به شما و خانواده ی محترمتان تبریک میگم
    ان شاءالله سال پر برکتی داشته باشید
    پاسخ:
    سلام
    ممنون، شما هم همینطور

    ممنونم بانو :)

    به شدت پذیرای نقدهاتون هستم...

    سپاس از حضورتون

    پاسخ:
    نقد که کار من نیست ولی اگر نکته ای به ذهنم رسید حتما...
    منم به شدت همینطور...ممنون از شما

    شعر خوبی بود ولی کشف نداشت..

    بیت 4 رو اما دوست داشتم

    البته پیداست که کار خودتون رو بلدین

    پاسخ:
    خوش اومدین
    خیلی ممنونم از نظر صادقانه و دوستانه تون
    شما لطف دارین
  • غریبه قریب
  • سلام
    زیبا بود
    پاسخ:
    سلام، خوش اومدین
    ممنونم
    سلام آبجی جووونم
    آفرین عزیزم بسیار زیبا و با احساس سرودی 
    مثل همیشه بهت افتخار می کنم ^_^
    "می روی با دل ناراضی و زانویی سست... از قدم های تو پیداست که برمی گردی"
    میدونی که من همیشه روی بیت هایی که برام تو غزل خاص هستن کلید می کنم ;)
    مرحبا عاااالی بود

    برات آرزوی موفقیت می کنم گلم
    پاسخ:
    سلام آبجی نازنینم، ممنونم گلم
    اینم خوب می دونم که شما خیییییلی عزیز و مهربونی و به من لطف داری...
    اگر بدونی چقدر حضورت بهم آرامش و انرژی میده...
    تو هم موفق باشی ان شاالله...
    سلام دوستم :)
    شعر امروزت در جشنواره فوق العاده بود..
    برگزیده شدنت رو تبریک میگم عزیزم..

                                        ты милвй письмо моё не комкай
    پاسخ:
    !Здравствуйте моя дорогая подруга!
    !Большое спасибо
    Но какая польза?...Преподаватели не нравился

    Никогда не комкаю милая моя
    سلام خدمت خانم نطری
    خیلی ممنون که لایق دونستید و به وبلاگ این حقیر سری زدید.خانم سامی نسبت به بنده لطف دارند و الا وبلاگم اونقدر  تعریفی نیست...به هر حال ممنون.خوشحال شدم که با شاعر خوبی مثل شما و وبلاگتون آشنا شدم.شعرهاتون زیبا هستن ایشالا قلمتون پربرکت باشه...
    ریش و قیچی دست دل،دارد گواهی میدهد 
    زندگی با من همان کاری که کردم میکند...

    پاسخ:
    سلام، خوش اومدین
    خواهش میکنم، ممنون از لطفتون...
    قلم شما هم ان شاالله...

    سلام الهام جون...
    ی شاعر دیگه هم من توی پیوندام دارم... ایشونم عالی شعر میگن...
    خیـــــــــــــــــــــــــــــلی عالی... بخونی شک ندارم حتما خوشت میاد... توی پیوندام "آقا جلال"
    پاسخ:
    سلام حدیث جان
    وقتی شما میگی حتما میخونم...ممنون عزیزم
    سلام الهام جونم 

    خیلی زیباست،البته شعرهای شما همه زیبان..
    ببخشید که دیر سر زدم..
    دیگه حس و حال وب گردی رو مثل سابق ندارم


    پاسخ:
    سلام فاطمه جونم، خیلی ممنون
    خواهش می کنم، لطف می کنی سر میزنی
    می دونم...منم حس و حال وبلاگ نویسی ندارم :(
  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • سلام الهام عزیز

    خیلی زیبا بود
    مثل همیشه

    ای کاش برگرده ...

    خدا خدا که برگردی...
    پاسخ:
    سلام عزیزم...ممنونم از لطفت

    باید برگرده...مگه دست خودشه؟ ;-)
    زیبا بود
    پاسخ:
    خوش اومدین...نظر لطف شماست
    یاد این بیت شعر روزبه بمانی افتادم : بی تو بودن کار من نیست.. تا دلت نرفته برگرد...
    همیشه باید ی نفر باشه ک حستو بلند کنه...
    نباشه بی حس و حالی..
    پاسخ:
    بیت خوشگلیه :)
    امیدوارم به زودی بازم ما رو مهمون شعرات کنی ;-)
    سلام الهام جون....
    وااای عالی...
    واقعا عالی...
    خیلی خوشحالم ک با چنین شاعری در ارتباطم... :)
    خیلی وقته شعر نگفتم ولی این شع رخوشگل مث بقیه شعرای قشنگت حس فوق العاده ای بهم داد...
    پاسخ:
    سلام حدیث جان
    ممنونم عزیزم،لطف داری
    منم از این آشنایی خیلی خوشحالم خانوم هنرمند:)

  • در مسلخ عشق
  • باسلام؛ غزل زیبا و پر احساس بود؛ مخصوصا امید برگشتن ها...
    از قدمهای تو پیداست که برمیگردی...
    احسنت.
    پاسخ:
    سلام، خوش اومدین
    ممنونم شما لطف دارید
    مثل همیشه ناب و زیبا رفیق مهربانم!
    منتظر شعرهایی پر از احساس و شعف می باشیم:-*
    پاسخ:
    خیلی ممنونم از محبت همیشگیت عزیزم:-*
    موقع انتخاب شعر مدام فکر حرفای توام و دنبال شعر خالی از غم ;-)
    فرق تو با همه اینجاست که برمی گردی

    سلام
    زیبا بود
    پاسخ:
    سلام، خوش اومدین
    ممنونم، نظر لطف شماست
    سلام
    خوب بود فیض بردیم
    پاسخ:
    سلام
    سپاسگزارم از لطفتون
    سلام بانو
    این فرضیه تمام فرضیه ها را بهم ریخت :)
    خیلی زیبا بود ،
    خدا رو شکر این بار دست خالی برنگشتیم
    موید باشید
    پاسخ:
    سلام
    نظر لطف شماست
    ممنون که با وجود غیبت ها همچنان سرمیزنید
    موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">