قطب های مخالف

مشخصات بلاگ

قطب دستانمان مخالف بود
جذب، قانون اول دنیاست
انتخابت نهایت دوری ست
فاصله، راه دفع آدم هاست

اینستاگرام
elhamnazari410@

گمشده

يكشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۴:۰۸ ب.ظ

رودی از زندگی پشت سرش دل کند و

                                               هستی‌اش را به دل آبی و گرم تو سپرد

خواست از کوچه‌ی دریا به خودش برگردد

                                               دم برگشت به بن‌بست دو چشمان تو خورد

 

لحظه‌هایش به نفس‌هات گره می‌خورد و

                                               قطره قطره به شب و روز تو عادت می‌کرد

سهم دنیای تو کم بود از آرامش و او

                                               به همین سهم کمش داشت قناعت می‌کرد

                              ------    ------     ------

هیچ کس فکر نمی‌کرد که بین من و تو

                                               با چنین سابقه امکان جدایی باشد

و کسی فکر نمی‌کرد که بی‌تابی تو

                                               حاصل عشق نه، حس گذرایی باشد

 

هستی‌ام در همه‌ی زندگی‌ات حل شده بود

                                               من به تو، من به دلم، من به خودم بد کردم

تازگی آگهی گمشده‌ها را دیدی؟

                                               بعدِ چشمان تو دنبال خودم می‌گردم

 

زندگی بی تو حبابی‌ست پر از تنهایی

                                               یک نفر کاش به این درد تلنگر بزند

سردم، آنقدر زمستان که محال است کسی

                                               در دل یخ زده‌ام بعد تو چادر بزند

 


  • الهام نظری

گمشده-چهارپاره

نظرات  (۱۴)

وااااااااااای معرکه است دختر....
عالی...
این شعرو نخونده بودم چرا؟؟؟؟
واقعا لذت بردم ... مرسی عزیزم .. مرسی ک اینقد حال خوبمو خوب کردی * خداجونو هزاران بار شکر* بابت این شعرای فوق العاده
پاسخ:
ممنونم حدیث جان
خدارو شکر ،همیشه خوب باشی ان شاالله
سلام الهام جوون

بعدی لطفا!

:*

خب شعراتو تند تند بذار ما هم بخونیم!:)
پاسخ:
سلام عزیزدلم
باز هم چشم دوست خوبم
خانم خودتون این شعر رو سرودین؟؟؟:))
اگه آره که باید احسنت به شما گفت 
پاسخ:
خوش اومدین
بله سروده بنده ست
نظر لطف شماست
سلام آبجی گلم 
خیلی شعر قشنگی بود 
میدونی که من روی بیتها خیلی زوووووووووووم می کنم ;)
وااای اون آگهی گمشده ها محشر بود دختر 
بیت آخر هم عااالی بود قشنگ تمومش کردی
مرحبا به تو عشقم

پاسخ:
سلام به آبجی عزیز خودم
میدونی که من کلا  ارادتمندم بدجور...
دیگه شرمنده نفرمایید
محشر شمایی که از سر لطف و البته با دقت نگاه میکنی به شعر من
  • مجید ترکابادی
  • سلام. لذت بردم زیاد. از دو بند اول بیشتر و بیشتر... خوبحالم کرد.
    پاسخ:
    سلام
    تشکر بابت حضورتون
    خوشحالم که خوشتون اومد
    سلام
    دل نشین بود
    خیلی زیباست
    پاسخ:
    سلام، خوش اومدین
    نظر لطف شماست
    سلام الهام جانم
    ممنونم که ما رو به یه شعر دیگه مهمون کردی..
    خیلی زیبا و پر احساس بود..مثله همیشه
    و دوست داشتی ...مثله خودت
    :*
    پاسخ:
    سلام فاطمه مهربونم
    من ممنونم که به مهمونی شعرم میای
    دوست داشتنی تویی همکلاسی گلم
    نوشِ جونتون خواهرجان

    الحمدلله که حالتون رو خبـــ کرد
    الحمدلله
    پاسخ:
    باز هم تشکر میکنم

    آفرین به این ذوق و سلیقه!
    گاهی در خودت گم میشوی 
    گاهی در خودت حل میشوی
    بی انکه بدانی یا بخواهی 
    و نا گاه عاشق میشوی 
    دلتنگ نگاه مبهمی میشوی 
    و انگاه اشکهایت بی اختیار میلغزد بر صورت مهربانت
    و مفهوم دوست داشتن را تجربه می کنی 




    سلام 
    شعر هایت مثل خودت هستند ارام و پر مفهوم و ماندگار 
    ماندگار باشی و مستدام 
     

    پاسخ:
    سلام عزیزم
    دلم تنگ شده بود برای دیدن اسمت اینجا...
    ممنونم از ذوق، از حضور و از دوستی بی حد و مرزت فهیمه جان
    سلامت و شاد باشی همیشه
    شبهای هجر را گذراندیم و زنده ایم
    ما را به سختـــ جانی خود این گمان نبود
    پاسخ:
    چقدر این بیت قشنگ بود...
    خیلی حالم رو خوب کرد، ممنون
    Sher hat Alian elham jan!chetor mishe negaham inja nabashe?!..sher hamishe hale mano bein mashghale haie darso zendegi khoob mikone....in jedan lotf nist,vagheiate...be omide sherhaie taze azizam....b
    پاسخ:
    ممنونم باران عزیزم!
    حضورت واقعا بهم دلگرمی میده

    تازگی آگهی گمشده ها را دیدی ...؟

    عالی بود ...

    کلا دوسش داشتم :-)

    پاسخ:
    ممنونم عزیزم از محبت همیشگیت
    و همچنین از حضورت

    کلا لطف داری...خیلی

    salam.cheghadr ziba...cheghadr khandani...va doostdashtani...b
    پاسخ:
    سلام باران جان
    چقدر خوبه که نگاهت اینجاست
    خوشحالم که خوشت اومد
  • هامون جلیل زاده
  • سلام
    زیبا سرودید
    پاسخ:
    سلام آقای جلیل زاده
    نظر لطف شماست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">