قطب های مخالف

مشخصات بلاگ

قطب دستانمان مخالف بود
جذب، قانون اول دنیاست
انتخابت نهایت دوری ست
فاصله، راه دفع آدم هاست

اینستاگرام
elhamnazari410@

ویرانی

شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۱۶ ق.ظ

از من جدا شد برگ‌های کوچک و زردم

خالی شد از گنجشک‌هایم شانه‌ی سردم


من که خودم پاییز بودم، آمدی، هر روز

با طعنه‌ی برف زمستان تو سر‌ کردم


با شوق تو از پیله دل کندم، به امیدت

پیراهن تنهایی خود را درآوردم


پروانه‌ای آواره ماندم، خام و نو پرواز

حالا کنارت بیشتر آماده‌ی دردم


قبلا نسیم خوب و آرام سحر بودم

حالا شبیه بادهای تند شبگردم


هر شهر، ویران شد سر راه من از وقتی

دنبال کنج سرپناهی امن می‌گردم


با این خرابی‌ها که دنبال خودم دارم

شهر تو هم یک روز آخر می‌کند طردم
  • الهام نظری

ویرانی-غزل

نظرات  (۱۱)

  • محمد محمدیان رباطی
  • تنها بادی که در تموم فصول برات مثل یه نسیم زیباست
    نسیم خدایی ست

    انشالله هیچ وقت رنگ ناراحتی وتنهایی به خودت نبینی
    پاسخ:
    خوش اومدین
    ممنونم از جمله زیبا و دعای خوبتون
    شما هم همینطور...

    من که خودم پاییز بودم، آمدی، هر روز

    با طعنه ی برف زمستان تو سر کردم

     

    قبلا نسیم خوب و آرام سحر بودم

    حالا شبیه بادهای تند شبگردم

    .......................................
    سلام
    غزل خیلی زیبای بود
    از این دوبیت خیلی خوشم اومد
    چون واقعا حس عجیبی توشون هست ،
    یه چیزی شبیه به درد پنهان ،
    ویران کننده بود...
    .......................
    یا حسین
    پاسخ:
    سلام
    سپاسگزارم از لطفتون
    یا حسین
    هر شهر ویران شد سر راه من از وقتی
    دنبال کنج سرپناهی امن می گردم

    در این بیت هم دل بودیم شدییییییید ;)

    عزیز دلم مرسی از اینکه هستی و انقدر قشنگ شعر میگی 
    من یکی به تنهایی بهت افتخار می کنم نازنینم :*
    پاسخ:
    امیدوارم همیشه شاد باشی
    من باید به داشتن یه همچین آبجی گلی افتخار کنم
    سلام الهام جونم

    یه دنیا ممنونم بابت تبریکت:)
    خدا رو شکر به خاطر وجود دوستانی که منو از خاطر نمیبرن!

    :*

    از این که به خاطر خواهش من زودی شعر گذاشتی هم تچکر!
    پاسخ:
    سلام عزیزم، خواهش میشه
    من انجام وظیفه کردم
    انشاالله همیشه شاد و سلامت باشی
  • مجید ترکابادی
  • غزلی خواندنی با قافیه ای بنه چندان ساده. لذت بردم

    با شوق تو از پیله دل کندم، به امیدت

    پیراهن تنهایی خود را درآوردم


    پاسخ:
    نظر لطف شماست
    چقدر خوب که خوشتون اومد
    سلام شاعر
    باید بگم غزلت منو مسرور کرد میدونستم وقتی از وبلاگ سورنا وارد وبلاگی بشم ضرر نمکنم
    شما دعوتید به وب sajadsori7.blogfa.com

    پاسخ:
    سلام ، خوش اومدید
    ممنونم از حضور و لطفتون
    حتما خدمت میرسم

    با این خرابی ها که دنبال خودم دارم

    شهر تو هم یک روز آخر می کند طردم

     

    اللهم ارحم من لایرحمه العباد و اقبل من لا یقبله البلاد .....

    زیبا ...

    قابل تامل ...

     


    پاسخ:
    چه دعای زیبایی...چقدر آرامش بخش...

    یه دنیا ممنون که خوندی
    و برای این نوشته خوب هم...
    salam elham jan.mesl hamishe aliiii..
     khosh be halet ke alave bar tabe latifo zibat inghadr frootano samimi hasti.
    shad bashi dooste shaeram...b
    پاسخ:
    سلام باران جان
    مثل همیشه به من لطف داری
  • ساحل محبوب زاده
  • الهام جووووووونم
    خیلی زیاد خوشگل بود..خیلی میدوستمش.مخصوصا اون تهش اشکمو درآورد.. با این خرابی ها ک دنبال خودم دارم شهر توام یک روز آخر میکند طردم!!!!
    میدونی؟تو فوق العاده ای 
    پاسخ:
    لطف داری ساحل عزیزم

    میدونی؟ فوق العاده تویی و محبتت دوست نازنین!
    نه این شعر ساده...

    درود

    قابل تامل

    پاسخ:
    سلام
    ممنونم از حضورتون
    سلام دوستم!

    چه زیبا بود!

    خوشمان آمد خیلیییییی ;)


    پاسخ:
    سلام عزیزم
    نظر لطف شماست

    دیدی چه زود اطاعت امر کردم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">