قطب های مخالف

مشخصات بلاگ

قطب دستانمان مخالف بود
جذب، قانون اول دنیاست
انتخابت نهایت دوری ست
فاصله، راه دفع آدم هاست

اینستاگرام
elhamnazari410@

قهر

دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۵ ب.ظ

تنها تو عطر ناب آتش را به خود داری

تنها تو می‌سوزانی ام خورشید منظومه

بگذار دور از تو بمانم ،بی عطش،بی تب

شاید که اعلامت کند این قلب مختومه

 

شاید شبی دادم به دست باد عشقت را

شاید تو را،یا گریه را،شاید دلم را هم

دریای تو مجذوب امواجش نخواهد کرد

دیگر کمی شن‌های روی ساحلم را هم

 

از عشق من اینبار دارد برف می‌بارد

گرمای تو دیگر حریف ابرهایم نیست

دلگیری صد فصل را دارم به همراهم

دیگر نپرس این بارش بیجا دلیلش چیست

 

قندیل‌های مانده بر سقف اتاق من

با هرچه تابستان در این خانه نمی‌میرد

یا چکمه‌هایت را در این محدوده پایت کن

یا سردی‌ام در استخوانت جای می‌گیرد

 

دنیای بی‌رحمی‌ست، گفتی باورش داری

دنیای بی‌رحمی‌ست، من هم باورش دارم

دنیای من! می‌بخشمت با هرچه بی‌رحمی

دنیای من! می‌خواهم از تو دست بردارم

 

می‌خواهم از آن شانه‌های غرق آرامش

از چشم‌هایی که برایم زندگی بودند،

از آن نفس‌هایی جدا باشم که بی گرماش

روز و شبم در قطره‌های اشک محدودند

 

این قهر یعنی شیشه‌ی عمرم زمین خورده

کم‌کم ترک‌هایش به من لبخند خواهد زد

این روزهای بی تو بودن آخرش حتما

فصل طلوعم را به شب پیوند خواهد زد

 

  • الهام نظری

قهر-چهارپاره

نظرات  (۱۲)

سلام
شعرهای که مینویسید هر کدام طعم خاصی دارند ،
حتی طعم قهر ، فکر میکردم تلخ است ولی در این شعر شیرین بود ...
زیبا مثل هر وقتی که خواندم ...
در این ماه سیه پوش همیشه سبز باشید...
پاسخ:
سلام
نظر لطف شماست
شما هم همینطور...
درود بر الهام نازنینم 
عزیزم خیلی کیف کردم با خوندن این شعر 
پاره ی قندیل های روی سقف خیلی تصویر قشنگی داشت
قشنگ میتونم حسش کنم 

بسیار بسیار عالی 
بهت افتخار می کنم آبجی گلم 
پاسخ:
سلام آبجی گل خودم
ممنون از محبتت گرچه ترجیح می دادم دل مهربونت اون بخش از شعر رو حس نکنه

من افتخار میکنم به نگاه تو و لطفت
  • کاظم بهمنی
  • سلام....ممنون از حضورتون....شعرتون هم زیبا بود
    پاسخ:
    سلام آقای بهمنی
    خیلی خوش اومدین
    ممنون از حضور و لطف شما
  • ساحل محبوب زاده
  • زیبا.. مثل همیشه زیبا و زیباتر..
    پاسخ:
    زیبا نگاه توست و زیباتر دوستی و مهربانی ات
  • ساحل محبوب زاده
  • عزیزززززززم..
    هر روز ک میگذره شعرات شیرین تر و دلچسب تر میشه..
    شعراتم مث خودت دوست دارم
    ببخشید بلد نیستم ادبی حرف بزنم :-(
    پاسخ:
    سلام ساحل جان
    خیلی خوش اومدی
    بین خودمون باشه کلی چشم انتظارت بودم و حالا خیلی خوشحالم
    ممنون از لطفت
    در ضمن عالی تر از این نمیشد
    حل کردم با خودم این مرموزی را 
    این نا شناختگی رو 
    می خواهم نامم اشنا باشد
    می خواهم بشناسنم 
    من را با نام خودم بدان :-P
    دوستم منتظر شعرهایی با عطر گل نرگست هستم !
    من را از خودت بدان 

    پاسخ:
    از روزی که چشمانت مهمانم شده اند عطر آرامش گرفته است این حوالی
    بمان
    نگاهم کن
    با تو حال لحظه هایم خوب است
    اون نام با ف. الف که لینک کردی من نیستم الته یه نظر با این اسم داده ام ولی بقیه ان را نمی دانم چه کسی ان را ثبت نام خود کرده است 
    صرفا جهت اطلاع !!!!!!!
    پاسخ:
    تقصیر خودته که میخواستی مرموز باشی
    و البته تقصیر اون خانم ف.الف جدید که قبلا معلوم بود تازگی ها مرموز شده
    به من چه!!!
    خودتون حلش کنید
    سلام 
    مثل لحظه ناب عاشق شدن 
    مثل حس خوب ان ...
    مثل عطر گل نرگسی...
    زیباست 
    شعرت را می گویم 
    :-*
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    نظر شما شاعرانه تر و زیباتر از شعر من بود
    ممنونم که میخونی
    سلام خانوووم!
    ممنون بابت حضورت و نیز نظرات توأم با لطفت..
    مرسی هم که لینکیدی..
    طاعاتت قبول..
    التماس دعا..
    پاسخ:
    سلام عزیزم، انجام وظیفه کردم
    طاعات تو هم قبول، محتاجم به دعا
    سلام دوستم..
    به منم سر بزن..
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    چشم با افتخار خواهم آمد

    چهارپاره هایت زیبایند ...مثل غزل ها و رباعی هایت ...

    از من اما اگر بپرسند ....غزل هایت برایم نور چشمی اند ...مثل خودت ...

    شعرهای دیگرت تصویر تو اند در آینه ....

    غزل ها ...خود تو اند ....

    پاسخ:
    غزل عروس شعره در این که شکی نیست
    و در محبت بی انتهای تو هم ...

    نور چشمی شمایی که چشمات رو خسته نوشته های من میکنی
    و چقدر به این لطف عادت کردم

  • محمدرضا فلاح
  • ﺍﻣﺎﻡ ﺣﺴﻴﻦ(ﻉ):
    ﮐﺴﻲ ﮐﻪ ﺧﺪﺍﺭﺍ ﺁﻧﻄﻮﺭ ﮐﻪ ﺷﺎﻳﺴﺘﻪ ﺍﻭﺳﺖ ﻋﺒﺎﺩﺕ ﮐﻨﺪ،ﺧﺪﺍﻭﻧﺪﺑﻪ ﺍﻭ ﺑﻴﺶ ﺍﺯ ﺁﻧﭽﻪ ﮐﻪ ﺁﺭﺯﻭﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻴﺎﺯﺵ ﺍﺳﺖ ﻣﻴﺪﻫﺪ.
    (ﺑﺤﺎﺭﺝ
    71
    184)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">