قطب های مخالف

مشخصات بلاگ

قطب دستانمان مخالف بود
جذب، قانون اول دنیاست
انتخابت نهایت دوری ست
فاصله، راه دفع آدم هاست

اینستاگرام
elhamnazari410@

شکست

شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۴۹ ب.ظ

شده درد دل نکرده هنوز،کسی از حرفهات خسته شود

در امید و آرزوهایت، پیش چشمت درست ،بسته شود

 

شده از دست‌های یخ‌زده‌ات دست گرمی عزیز کم بشود

لشکری را که متحد کردی تا به میدان رسد دو دسته شود

 

دسته‌ای سمت دشمنت برود،ساده از بودن تو دل بکند

از خودت یک شکست بد بخوری،قلبت از بی‌کسی شکسته شود

 

کاش هرگز این چنین نشود،اینکه مثل من از عبور کسی

تار‌و‌پود تنت،خیال و دلت، با تب و درد و غم گسسته شود






  • الهام نظری

شکست-غزل

نظرات  (۵)

 آری ، شده درد دل نکرده هنوز ، کسی از حرفهایم خسته شود ...
 ...............................
 سلام
 غزل های شما با احساسات بنده یکی هستند ...
 زیبا بود ...
 انشاءالله فردا مرادتون رو از ثاراالله بگیرید ...
 یاحسین ...
پاسخ:
سلام،لطف دارید
ان شاالله شما هم حاجت روا باشید
یا حسین
سلام گرامی از وبلاگ اقای ترک ابادی رسیدم اینجا
کارهای خوبی داری و قابل تحسین
منتها این غزل تون و نتونستم درست بخونم منظورم بیت اول و بیت اخرشه
شه درد دل نکرده هنوز.....
و ....کاش هرگز این چنین نشود
احساس می کنم هر دو مصرع پرش وزنی داره
شایدم درسته من بد خوندم
اون طرفا هم بیای خوشحال میشم دعوتید به الفیا

پاسخ:

سلام، خوش اومدین
دوستانی که قبلا خوندنش چیزی درباره وزن بهم نگفتن...از نظر خودمم مشکلی نداشت ولی حتما بازنگری میکنم
ممنونم از حضور و توجهتون
حتما خدمت میرسم
آره شده :( از خودم شکست بدی خوردماااا 

الهام جونم شعر قشنگی بود من که حسش کردم 
ولی امیدوارم تو همیشه شاد باشی عزیز دلم
پاسخ:
نبینم غم و شکستت رو عزیزدلم!
تو هم همیشه شاد باشی و دلت سرشار از آرامش

کاش هرگز این چنین نشود،اینکه مثل من از عبور کسی

تار و پود تنت،خیال و دلت، با تب و درد و غم گسسته شود


من به جیغ زدن واداشته شدم توسط این شعر
گریه هایش را قبلا کرده ام


در رفتنِجان از بدن گویند هر نوعی سخن
من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می رود

+

رفتی و رفتن تو آش نهاد بر دل
از کاروان چه ماند جز آتشی به منزل
پاسخ:
چقدر خوشحالم که خوشتون اومد و بیشتر ناراحت از اشکتون
کاش هرگز اینچنین نشود...

ممنونم از اشعار زیبایی که نوشتید

دور باد شکست از تو عزیز ...

زیبا بود ... مثل همیشه

پاسخ:
لطف داری عزیز ...مثل همیشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">